Hoe kan ik mijn Luxreaders retourneren of omruilen?

Het is zeer eenvoudig en gratis!

3-stappengids voor het retourneren van een pakket

1. Bereid het pakket voor: Stop alle items die je wilt retourneren terug in het originele verpakking* . Binnenin je pakket heb je een retoursticker** , zonder barcode. Die gebruik je om je artikelen te retourneren.

Ik heb geen retoursticker

2. Verzend het pakket - Wij betalen: Bezorg jouw Luxreaders-pakket bij een PostNL postkantoor. Let op! Je betaalt geen bezorgkosten, dit label is al door ons betaald.

Zoek het dichtstbijzijnde postkantoor hier

3. Ontvangst van terugbetaling: Zodra we je geretourneerde product in ons magazijn hebben ontvangen, storten we het bedrag binnen 14 dagen terug.

3-stappengids voor het ruilen van een pakket

Let op:Het retourneren van producten is altijd gratis met behulp van het Luxreaders prepaid retourlabel. Voor ruilen kunnen echter extra bezorgkosten in rekening worden gebracht. Onze omruilingen zijn gemakkelijk gedaan! Volg gewoon de gids hieronder:"

1. Product verpakking: Verpak de producten in de originele verpakking en plak het prepaid retourlabel op de verpakking.

2. Levering: Lever het pakket af bij de dichtstbijzijnde Post.NL punt of postkantoor.

3. Bestel opnieuw: De gewenste bril dient opnieuw besteld te worden via onze website. Om dezelfde eenheidsprijs te krijgen als bij de oorspronkelijke bestelling met 3 paar, kunt u contact opnemen met onze klantenservice met uw bestelnummer voor een kortingscode*. Zodra wij het retourpakket hebben ontvangen, zal de betaling worden teruggestort op de gebruikte betaalmethode.

*Verzendkosten voor retourzendingen zijn alleen gedekt bij aankoop van 3 brillen. Daarom kunnen er extra verzendkosten ontstaan bij het ruilen van producten.

*Artikelen die in afzonderlijke pakketten worden geleverd, moeten afzonderlijk worden geretourneerd. Zorg ervoor dat je het artikel in de juiste verpakking plaatst, anders kan de tijd om jouw terugbetaling te ontvangen, worden verlengd.

**Onze label is een internationaal geaccepteerde retouretiket. De reden dat er geen streepjescode op is afgedrukt, is omdat de ontvanger, in dit geval Luxreaders, de verzending betaalt zodra het pakket is ontvangen. Daarom betalen onze klanten NOOIT verzendkosten.