Hoe kan ik mijn Luxreaders retourneren?

Het is zeer eenvoudig en gratis!

Wij zijn alleen tevreden wanneer onze klanten tevreden zijn. Het is voor ons essentieel dat onze klanten content zijn met hun aankoop bij ons, daarom hebben we onlangs de retourtermijn verlengd naar 30 dagen. Vanaf nu stelt ons beleid je in staat om jouw aankoop te heroverwegen en elk artikel volledig gratis te retourneren.

1. Bereid het pakket voor

Stop alle items die je wilt retourneren terug in het originele verpakking* . Binnenin je pakket heb je een retoursticker** , zonder barcode. Die gebruik je om je artikelen te retourneren.

2. Verzend het pakket - Wij betalen

Bezorg jouw Luxreaders-pakket bij een PostNL postkantoor. Let op! Je betaalt geen bezorgkosten, dit label is al door ons betaald.

3. Ontvangst van terugbetaling

Zodra we je geretourneerde product in ons magazijn hebben ontvangen, storten we het bedrag binnen 14 dagen terug.

*Artikelen die in afzonderlijke pakketten worden geleverd, moeten afzonderlijk worden geretourneerd. Zorg ervoor dat je het artikel in de juiste verpakking plaatst, anders kan de tijd om jouw terugbetaling te ontvangen, worden verlengd.

**Onze label is een internationaal geaccepteerde retouretiket. De reden dat er geen streepjescode op is afgedrukt, is omdat de ontvanger, in dit geval Luxreaders, de verzending betaalt zodra het pakket is ontvangen. Daarom betalen onze klanten NOOIT verzendkosten.

Ruil een pakket

Let op: Het retourneren van producten is altijd gratis met behulp van het Luxreaders prepaid retourlabel. Voor ruilen kunnen echter extra bezorgkosten in rekening worden gebracht. Onze omruilingen zijn gemakkelijk gedaan! Volg gewoon de gids hieronder:"

Product verpakking

Verpak de producten in de originele verpakking en plak het prepaid retourlabel op de verpakking.

Levering

Lever het pakket af bij de dichtstbijzijnde Post.NL punt of postkantoor.

Bestel opnieuw

De gewenste bril dient opnieuw besteld te worden via onze website. Om dezelfde eenheidsprijs te krijgen als bij de oorspronkelijke bestelling met 3 paar, kunt u contact opnemen met onze klantenservice met uw bestelnummer voor een kortingscode*. Zodra wij het retourpakket hebben ontvangen, zal de betaling worden teruggestort op de gebruikte betaalmethode.

*Verzendkosten voor retourzendingen zijn alleen gedekt bij aankoop van 3 brillen. Daarom kunnen er extra verzendkosten ontstaan bij het ruilen van producten.